مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 18:552022-12-28سياسي

تشکیل مجتمع شوق زندگی در شیراز و ساماندهی مشکلات محجورین


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: با توجه به گستردگی مشکلات مربوط افراد محجور تا پایان سال جاری مجتمع شوق زندگی با هدف حمایت از گروه های آسیب پذیر با همکاری شورای شهر و شهرداری شیراز افتتاح می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در هفدهمین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه که برای اولین بار به میزبانی بهزیستی فارس برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات بهزیستی فارس به سبب گستردگی خدمات در حوزه های مختلف گفت: ما به عنوان متولیان افراد محجور وظیفه رسیدگی به وضعیت ایشان را به عهده داریم و لازم است تمامی دستگاه های اجرایی، امنیتی، قضایی، آموزشی و نظارتی در این خصوص احساس وظیفه و مسئولیت کنند.

بحرینی افزود: با توجه به گستردگی مشکلات مربوط به این افراد تا پایان سال جاری مجتمع شوق زندگی با هدف حمایت از گروه های آسیب پذیر با همکاری شورای شهر و شهرداری شیراز افتتاح می گردد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس تصریح کرد :این مجتمع دارای بخش های مختلف جهت پیگیری، شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی است و نمایندگان دستگاه ها، شعب دادگاه ها، مشاورین، وکلا، بهزیستی، نیروی انتظامی، سمن ها، خیرین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مجتمع شوق زندگی در شیراز و ساماندهی مشکلات محجورین

تشکیل مجتمع شوق زندگی در شیراز و ساماندهی مشکلات محجورین