مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 21:302022-12-28سياسي

ظرفیت مناسب هیأت های صلح در کلانتری برای گسترش فرهنگ صلح و سازش


هیأت های صلح کلانتری ها ظرفیت مناسبی برای گسترش فرهنگ صلح و سازش و اصلاح ذات البین پیش از تشکیل پرونده های قضایی و عمیق تر شدن اختلافات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس در جلسه مشترک قضایی و انتظامی با بیان اینکه کمک به عمق بخشی به فرهنگ صلح و سازش وظیفه امروز ما در مجموعه قضایی و انتظامی است گفت: از هر برنامه و ایده ای در مجموعه قضایی استان در راستای گسترش فرهنگ صلح و سازش و جلوگیری از عمیق شدن اختلافات استقبال می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا پیش از عمیق شدن اختلاف در بین افراد  و تشکیل پرونده در مرجع قضایی زمینه حل اختلاف را فراهم کنیم گفت: هیأت های صلح در کلانتری ها و مراجع انتظامی ظرفیت های مناسبی برای گسترش فرهنگ صلح وسازش و اصلاح ذات البین هستند.

وی با تقدیر از تلاش فرمانده فراجا در استان فارس در راستای تقویت این هیأت ها در شیراز و تعمیم و گسترش آن به سراسر استان گفت: فعالیت هیأت های صلح در 23 کلانتری شهر شیراز بازخورد ها و نتایج مناسبی داشته است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس از آمادگی دادگستری فارس و توسعه حل اختلاف استان در راستای آموزش مسئولان هیأت های صلح استان و تقویت این نهاد خبر داد و خاطر نشان کرد: با تقویت و افزایش ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مناسب هیأت های صلح در کلانتری برای گسترش فرهنگ صلح و سازش

ظرفیت مناسب هیأت های صلح در کلانتری برای گسترش فرهنگ صلح و سازش