مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 21:552022-12-28سياسي

نباید سئوال نسل جدید را بی پاسخ گذاشت


یک نویسنده و عاشوراپژوه با بیان اینکه سئوالات فرزندانمان را مسخره نکنیم و با حوصله جواب بدهیم، گفت: این نسل سئوال دارد و وقتی پاسخ ندهیم از جایی دریافت می کنند که صادق نیستند مثل فضای مجازی که دروغ های زیادی در آن مطرح می شود.

- دکترمحمدرضا سنگری شامگاه هفتم دی ماه در مراسم ایام فاطمیه هیئت رهروان مکتب حاج قاسم در مسجد امام(ره) کرمان اظهار کرد: در قرآن کریم پنج واژه داریم که یک مفهوم کلی را در بر می گیرند.

به طور کلی این کلمات با هم تفاوت هایی دارند و وقتی در زبان فارسی قرار است برای آنها معادل قرار بدهیم یک ترجمه می کنیم و می گوییم آزمون.

وی با بیان اینکه برای آزمون یا امتحان در قرآن پنج واژه وجود دارد که یکی از آنها واژه امتحان است، افزود: در زیارت حضرت زهرا می خوانیم یا ممتحنه .

؛ مِحن یعنی رنج و سختی و اولین نکته ای که به ما گوشزد می کند این است کسی که در راه حق قدم می گذارد در این راه باید متحمل سختی و دشواری باشد و امام حسین علیه السلام نیز در مسیر کربلا در منازل مختلف این نکته را گوشزد می کرد هرکس با من همراه می شود باید رنج ها را متحمل شود.

سنگری با اشاره به اینکه استهزاء، تحقیر، خون دادن و .

در مسیر حق وجود دارد، در ادامه گفت: واژه دوم تمحیص(به معنای فیلترگذاری و ابزار پالایش) است؛ در زمان ادعا همه هستند و زمان کار و عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید سئوال نسل جدید را بی پاسخ گذاشت

نباید سئوال نسل جدید را بی پاسخ گذاشت