مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 23:352022-12-28اجتماعي

احداث مدرسه روی زمین اهدایی بعد از 32 سال


به همت فرزند و نوه یک خیّر نیک اندیش، همدلی و همراهی مردم و مسؤولان، زمین اهدایی «مرحوم کیقباد علی یوسفی» تسطیح و زمینه ساخت مدرسه 14 کلاسه توسط خیر مدرسه ساز «فرشاد محمدی» فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در یک اقدام جهادی و به همت خیرین، مردم و مسؤولان، مشکل تسطیح ناهمواری یک زمین اهدایی رفع و زمینه ساخت یک مدرسه در منطقه رودهن فراهم شد.

32 سال قبل توسط خیّری به نام زنده یاد کیقباد علی یوسفی ، زمینی به مساحت 1840 متر مربع به آموزش و پرورش اهدا شد، که سند تک برگی این زمین، فروردین ماه امسال به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و به بهره برداری آموزش و پرورش اخذ شد.

این زمین که ارزش ریالی آن معادل 500 میلیارد ریال است، به دلیل ناهمواری و در ارتفاع واقع شدن، هزینه بالای گودبرداری و تسطیح ، امکان احداث مدرسه را غیر ممکن کرده بود؛ در نوزدهم آذرماه سال جاری، عملیات  گودبرداری و خاکبرداری آن آغاز شد که در  فرایند اجرایی این پروژه بیش از 50 نفر مشارکت داشته اند.

از شروع عملیات این پروژه، خیّر مدرسه ساز مالک علی یوسفی به اتفاق پسرش محمد علی یوسفی که فرزند و نوه اهدا کننده زمین هستند، با بیل مکانیکی شخصی خودشان به همراه سایر شهروندان، کامیون داران و رانندگان به صوت جهادی و ایثارگرانه، به اصلاح زمین پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدرسه روی زمین اهدایی بعد از 32 سال

احداث مدرسه روی زمین اهدایی بعد از 32 سال