مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 23:502022-12-28پزشكي

مرد 47 ساله گلستانی ناجی بیماران نیازمند شد


کارشناس پیوند دانشگاه علوم پزشکی گلستان از اهدای عضو مرد 47 ساله گلستانی به بیماران چشم انتظار خبر داد و گفت: اعضای بدن این بیمار پس از مرگ مغزی اهداء شد.

- زهرا شرکت شامگاه چهارشنبه 7 دی ماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعضای بدن مردی 47 ساله اهل روستای اکبرآباد آق قلا که دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده و پس از تأیید مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه اول امسال هشت مورد اهدای عضو در استان گلستان انجام شد، بیان کرد: این فرد که به چند بیمار نیازمند دیگر حیات دوباره بخشید یکی از هم استانی های بلوچ و اهل سنت در گلستان بود که کبد و کلیه های او به بیماران نیازمند اهدا شده است.

کارشناس پیوند دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ اهدای عضو در جامعه تأکید کرد و متذکر شد: امیدوارم امر انسان دوستانه اهدای عضو که از موارد امر به معروف و نهی از منکر است در جامعه اشاعه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانواده این مرد 47 ساله گلستانی نیز از رضایت قلبی خود برای انجام این کار انسان دوستانه سخت گفتند و تأکید کردند گرچه تصمیم سختی بود اما از اینکه عزیز آنها می تواند با اهدای عضو در این راه بی برگشت به افراد دیگر زندگی دوباره اهدا کند خوشحالند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد 47 ساله گلستانی ناجی بیماران نیازمند شد

مرد 47 ساله گلستانی ناجی بیماران نیازمند شد