مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 00:002022-12-28اقتصادي

کشاورز سلطانیه ای نمونه ملی در حوزه آبخیزداری مکانیک شد


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: نعمت نیکزاد، ساکن روستای بویین شهرستان سلطانیه به عنوان نمونه کشوری در حوزه آبخیزدار مکانیک انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جعفر بیات در مراسم تقدیر از نعمت نیکزاد، به عنوان نمونه کشوری در حوزه آبخیزدار مکانیک از روستای بویین، شهرستان سلطانیه، اظهار کرد: اجرای طرح های آبخیزداری کمک به سزایی به حفظ منابع طبیعی از جمله خاک می کند.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح های آبخیزداری موجب کاهش اثرات سیل و افزایش نفوذ آب می شود، اضافه کرد: در طول دهه ها از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان 29 دستگاه سد آبخیزداری و سه پارک آبخیز شهری احداث شده است.

وی یادآور شد: همچنین در حوزه آبخیزداری در طول سال های گذشته شاهد انجام اقداماتی بودیم که شامل ساماندهی و حفاظت از حاشیه رودخانه در استان بوده است.

در ادامه این مراسم رییس اداره آموزش و ترویج استان زنجان با بیان اینکه هدف اصلی ما از آموزش، ترویج مشارکت های مردمی و کمک به افزایش اثربخشی در اجرای پروژه های محوری منابع طبیعی و آبخیزداری است، اظهار کرد: توجه به این امر می تواند ما را در مسیر تحقق اهداف موفق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز سلطانیه ای نمونه ملی در حوزه آبخیزداری مکانیک شد

کشاورز سلطانیه ای نمونه ملی در حوزه آبخیزداری مکانیک شد