مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 00:002022-12-28سياسي

دشمن با شکست در اغتشاشات خواستار بازگشت به میز مذاکره است


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با شکست در اغتشاشات و دست نیافتن به اهداف خود در آشوب ها در نهایت خواستار بازگشت به میز مذاکره شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی عصر چهارشنبه در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اظهار کرد: دشمنان در این اغتشاشات سه هدف را دنبال می کرد، هدف اول آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و زمانی که از دستیابی به آن مأیوس شدند، تجزیه و جنگ داخلی را مانند آنچه که در سوریه رخ داد، پیگیری کردند و تضعیف قدرت نظام نیز هدف سومی بود که پس از ناکامی در 2 مرحله قبل آن را دنبال می کردند.

وی افزود: با هدایت رهبری و هوشیاری مردم، دشمنان به هیچ یک از این اهداف شوم دست نیافتند و اینکه خواستار بازگشت مجدد به برجام هستند، دلیل این شکست است و باید تاکید کنیم که امروز فعالان تولید راه شهدا را ادامه می دهند.

میرتاج الدینی گفت: اینکه تراکتورسازی امسال 35 هزار تراکتور تولید می کند و به 20 کشور صادرات دارد، این قدرت کشور را در عرصه تولید و اقتصاد نشان می دهد.

وی همچنین اظهار کرد: امروز تراکتورسازی با حضور این شهید عزیز نورباران و فرشته باران شده و بعد از این، هر روز که به این جبهه صنعتی وارد می شویم باید به یاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با شکست در اغتشاشات خواستار بازگشت به میز مذاکره است

دشمن با شکست در اغتشاشات خواستار بازگشت به میز مذاکره است