مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 02:002022-12-28بين الملل

واکنش انگلیس به عملیات ضد جاسوسی اخیر سپاه پاسداران


به دنبال عملیات اخیر ضد جاسوسی سپاه انقلاب اسلامی ایران در کرمان و دستگیری آشوبگران مرتبط با انگلیس، مقام های ارشد لندن واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت انگلیسی در ادامه دخالت در امور داخلی ایران روز چهارشنبه از ایران خواست بازداشت افراد دوتابعیتی را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز سخنگوی ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس به خبرنگاران گفت: ما به فوریت به دنبال اطلاعات بیشتر از مقامات ایرانی در مورد گزارش ها  در زمینه دستگیری افراد دو تابعیتی ایران-انگلیسی هستیم.

روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان روز یکشنبه در اطلاعیه ای از ضربه به شبکه سازمان یافته مرتبط با انگلیس و فعال در جریان آشوب های اخیر در این استان و دستگیری  7 لیدر و عنصر اصلی آن خبر داد.

در این بیانیه آمده است: با الطاف الهی و اقدامات دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان شبکه ای سازمان یافته با عنوان زاگرس که با هدایت مستقیم عناصری از کشور انگلیس و تشکیل تیم از عناصر فعال ضدانقلاب در داخل و خارج کشور به هدایت و راهبری توطئه های براندازی بویژه در جریان آشوب های اخیر می پرداختند شناسایی و در یک عملیات موفق، ضربه خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انگلیس به عملیات ضد جاسوسی اخیر سپاه پاسداران

واکنش انگلیس به عملیات ضد جاسوسی اخیر سپاه پاسداران