مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 07:252022-12-29فناوري

از اتصال پیام رسان ها به یکدیگر تا خنثی شدن حمله سایبری


اعلام زمان اتصال پیام رسان ها به یکدیگر، کاهش سرعت اینترنت؛ توهم یا واقعیت؟ و ممنوعیت ورود تاکسی اینترنتی به فرودگاه، برخی از عناوین مهم ترین اخبار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته جاری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با بیان اینکه در شبکه های اجتماعی ظرفیت های بسیار خوبی ایجاد شده ، اظهار کرد: در ایام اخیر با محدودیت ناخواسته که بر اثر تصمیم نهادهای مراجعه امنیتی بوده، مواجه شدیم و می توانستیم کاری نداشته باشم و مثل سال 1397 که مردم هنگام فیلترینگ تلگرام به پلتفرم های داخلی مراجعه کردند و پاسخ نگرفتند، رفتار کنیم.

اما همه همکارانم تمام قد در کنار پلتفرم های ایرانی ایستادند و کمک کردند تا کار مردم زمین نماند و کسب و کارها در پلتفرم های داخلی به فعالیت خود ادامه دهند.

زارع پور با اشاره به اینکه تعدد پیام رسان های داخلی هم فرصت است و هم تهدید، گفت: تنوع پیام رسان ها فرصت است چون هرکسی حق انتخاب دارد.

تهدیدش این است که همه مردم نمی توانند در همه آنها حضور داشته که بتوانند با همه ارتباط داشته باشند.

وزیر ارتباطات از برنامه این وزارتخانه برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: برای رفع این مشکل کار ویژه ای در حال انجام است که در تلاشیم تا ان شاءالله همه پیام رسان ها تا دهه فجر یا نهایت تا پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اتصال پیام رسان ها به یکدیگر تا خنثی شدن حمله سایبری

از اتصال پیام رسان ها به یکدیگر تا خنثی شدن حمله سایبری