مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 08:102022-12-29ورزشي

سرانه اعتبارات ورزشی گلستان 3 برابر شده است


استاندار گلستان با تاکید بر اهتمام بیشتر برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره در این استان گفت: سرانه اعتبارات ورزشی گلستان سه برابر شده است.

- علی محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ورزشکاران زن و مرد گلستان در رشته های مختلف ورزشی از ابتدای امسال تاکنون 63 مدال طلا، نقره و برنز آسیایی، بین المللی و جهانی کسب کرده اند که بیانگر استعداد فراوان و بی نظیر مردم استان است.

استاندار گلستان افزود: کسب این افتخارات پرشمار توسط ورزشکاران گلستان هرچند وابسته به تلاش و فعالیت حرفه ای آن ها است، ولی یکی از دلایل کسب این موفقیت ها، افزایش سه برابری سرانه اعتبارات ورزشی است.

وی گفت: اعتبارات مصوب سفر اسفند سال گذشته رییس جمهور در بخش ورزش دو هزار و 180 میلیارد ریال بوده که برای ایجاد زیرساخت و تکمیل پروژه های ورزشی مصوب در حال تخصیص است.

زنگانه اظهار کرد: سالن 6 هزار نفری کریم آباد گرگان به عنوان یک پروژه ملی برای اجرای مسابقات والیبال و بسکتبال در سطح بین المللی و ملی در اولویت پروژه های ورزشی نیمه تمام است و از مجموع مصوبات سفر، هزار و 500 میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شد.

استاندار گلستان گفت: یکی از پروژه هایی که به عنوان دغدغه علاقه مندان به ورزش در دستور کار جدی است، بهره برداری نهایی از پروژه هتل ورزش گرگان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه اعتبارات ورزشی گلستان 3 برابر شده است

سرانه اعتبارات ورزشی گلستان 3 برابر شده است