مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 08:102022-12-29سياسي

برگزاری دومین سوگواری شعر فاطمی در پل سفید


به مناسبت ایام فاطمیه دومین سوگواری شعر فاطمی (یاس کبود) در پل سفید شهرستان سوادکوه با حضور شاعران توانمند و دانش آموزان برگزار شد.

- ایسنا/مازندران به مناسبت ایام فاطمیه دومین سوگواری شعر فاطمی (یاس کبود) در پل سفید شهرستان سوادکوه با حضور شاعران توانمند و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار شهرستان سوادکوه دیشب در این محفل فرهنگی و تربیتی با اشاره به جایگاه و اهمیت اینگونه مباحث، اظهار کرد: باید بپذیریم که در بحث فرهنگی خوب کار نکردیم.

رمضان غلامی با بیان اینکه در حال حاضر همه در میدان جنگ هستیم، (جنگ اقتصاد و فرهنگی) همانطور که در دوران جنگ رزمندگان خالصانه جنگیدند، لازم است در این جهاد همه آماده رزم باشیم، افزود: با گذشت زمان و تحولات تکنولوژی که ایجاد شد هم اکنون شرایط سختی را در دوران تحریم مواجه هستیم لازم است مثل همیشه مردان انقلابی ایستادگی نشان دهند.

فرماندار شهرستان سوادکوه به مکتب شهید قاسم سلیمانی و رشادت های این شهید، اشاره کرد و گفت: اگر امروز ما امنیت وارامش داریم با از خود گذشتگی این زنده یاد بوده است که باعث نابودی داعش شد.

فعالیت 22 انجمن در کانون فرهنگی سوادکوه محبوبه بهاری نیز از فعالان فرهنگی شهرستان سوادکوه در اجرای این کار فرهنگی ویژه نسل جدید جامعه و علاقمندان به ادبیات، گفت: در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین سوگواری شعر فاطمی در پل سفید

برگزاری دومین سوگواری شعر فاطمی در پل سفید