مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:302022-12-29اقتصادي

آسفالت 190 هزار مترمربع از معابر شهری چالوس


در 9 ماه سال جاری،190 هزار متر مربع از معابر شهری چالوس با اعتبار 800 میلیارد ریال آسفالت شد.

- ایسنا/مازندران شهردار چالوس گفت: در 9 ماه سال جاری،190 هزار متر مربع از معابر شهری چالوس با اعتبار 800 میلیارد ریال آسفالت شد.

مسعود یعقوبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وجود بیش از 20 محله در شهر چالوس، اظهار کرد: تا پایان مدیریت شهری دوره ششم تلاش داریم تمام خیابان های شهر آسفالت شود و در این میان عدالت محله ای برای ما مسئله بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدی مدیریت شهری چالوس، آسفالت کوچه و معابر بود، افزود: در 9 ماه گذشته اتفاقات خوبی در این زمینه در شهر چالوس رخ داده است.

شهردار چالوس اصریح کرد: در 9 ماه سال جاری بیش از 190 هزار مترمربع کوچه و معابر شهر چالوس با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال آسفالت و تقدیم مردم خوب شهر چالوس شده است.

یعقوبی این حجم از آسفالت را برای شهر چالوس بی سابقه عنوان کرد و گفت: اجرای عملیات آسفالت در شهر چالوس با اولویت محلات کم برخوردار بوده که رفع نیاز شهروندان اولویت اصلی مدیریت شهری دوره ششم است.

وی ادامه داد: در طرح آسفالت محلات کم برخوردار بسیاری از خیابان ها و معابر شهری از جمله محله دهگیری، خیابان گلبرگ و شکوفه، شهرک نواب، محله آبرنگ و کلمور، نوشین محله، عسلسر، فرج آباد، گلسرخی، دوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت 190 هزار مترمربع از معابر شهری چالوس

آسفالت 190 هزار مترمربع از معابر شهری چالوس