مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:402022-12-29اقتصادي

توزیع بیش از 17 میلیون لیتر نفت سفید در روستا های کردستان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در 9 ماهه سال جاری بیش از 17 میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستا های کردستان ‏تامین و توزیع شده است.

- جهانبخش نوکانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن استان ‏عملیات تامین، ذخیره سازی و توزیع سوخت روستاییان استان از ابتدای خردادماه آغاز و تا ‏کنون بیش از17 میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستا های استان توزیع شده است که این میزان 85 درصد از سهمیه سالیانه خانوارهای نفت ‏سفیدسوز استان است.

‏ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان خاطرنشان کرد: میزان توزیع نفت سفید در روستاهای استان ‏نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 30 درصدی همراه بوده است.

نوکانی افزود: ‏سهمیه سالیانه نفت سفید روستا های مناطق ‏سخت گذر استان ارسال شده و ساکنان این روستا ها امسال برای تامین سوخت ‏زمستانی خود مشکلی نخواهند داشت.

‏ وی به دلایل کاهش مصرف نفت سفید در استان اشاره کرد و گفت: توسعه ‏شبکه گازرسانی به روستا های استان و اجرای طرح راستی آزمایی خانوار های نفت ‏سفید سوز توسط همکاران این شرکت از جمله این دلایل است.

‏ نوکانی در پایان به وجود 10هزار ‏خانوار نفت سفیدسوز در استان اشاره کرد و یادآور شد: 263 باب فروشندگی نفت سفید ‏درسطح روستا های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 17 میلیون لیتر نفت سفید در روستا های کردستان

توزیع بیش از 17 میلیون لیتر نفت سفید در روستا های کردستان