مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:452022-12-29سياسي

وحدت محوری ترین شعار امام راحل بود


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: وحدت محوری ترین شعار حضرت امام خمینی (ره) بود و پیروزی رزمندگان از ادیان مختلف در جبهه های نبرد حاصل همین تفکر امام راحل است.

- اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: وحدت محوری ترین شعار حضرت امام خمینی (ره) بود و پیروزی رزمندگان از ادیان مختلف در جبهه های نبرد حاصل همین تفکر امام راحل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه چهارشنبه در مراسم شبی با شهید گمنام در مسجد جامع شهر عنبران با گرامیداشت یاد و خاطره 21 شهید والامقام و شهدای وحدت بخش عنبران و 3400 شهید استان اردبیل اظهار کرد: شهدا برای دفاع همه جانبه از تمامیت اراضی کشور و ناموس و قران و اسلام جان شیرینشان را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم کردند تا ما امروز در آرامش و آسایش زندگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه خطیری در راستای حفظ آرمان های شهدا بر دوش داریم، خاطرنشان کرد: وحدت محوری ترین شعار امام راحل بود از این رو پیروزی رزمندگان اسلام متشکل از شیعه و سنی و ادیان های مختلف در مقابل کفر و داعش دست پرورده آمریکا در عراق و سوریه نتیجه پیام وحدت مسلمانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت محوری ترین شعار امام راحل بود

وحدت محوری ترین شعار امام راحل بود