مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 10:252022-12-29سياسي

آیین گرامیداشت حماسه 9 دی فردا در شهرکرد برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجدید میثاق مردم شهرکرد در 8 دی 88 با آرمان های انقلاب گفت: فردا ساعت 10صبح ویژه برنامه ای به این منظور برگزار می شود.

- موسی انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال 88 و بعد از فتنه های رخ داده در این سال مردم در این استان یک روز زودتر از سایر نقاط کشور اقدام به راهپیمایی عظیم، ماندگار و تاریخی برای اعلام برائت از فتنه گران انجام دادند.

وی افزود: مردم شهرکرد در سال 88 در روز هشتم دی ماه به خیابان ها آمدند و با آرمان های نظام و انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند از اینرو فردا رأس ساعت 10 صبح ویژه برنامه ایی به این مناسبت در مصلی بزرگ شهرکرد برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن دعوت از مردم این استان برای شرکت در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی، ادامه داد: مشابه این ویژه برنامه در شهرستان های دیگر استان نیز برگزار می شود.

انصاری عنوان کرد: همچنین بعد از خطبه های نماز جمعه در سراسر استان نیز برنامه هایی به منظور گرامیداشت حماسه تاریخی نهم دی ماه در مصلی های نماز جمعه شهرستان های چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت حماسه 9 دی فردا در شهرکرد برگزار می شود

آیین گرامیداشت حماسه 9 دی فردا در شهرکرد برگزار می شود