مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 10:352022-12-29سياسي

در حوادث امسال دشمن به دنبال انشقاق اجتماعی بود/ 9 دی، تاریخ ساز شد


در حوادث امسال نیز مردم با حضورشان در 13 آبان همچنان تاریخ ساز شدند و علی رغم اینکه دشمن خیلی سرمایه گذاری کرده بود و دنبال بود انشقاق اجتماعی به وجود بیاورد، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: در حوادث امسال نیز مردم با حضورشان در 13 آبان همچنان تاریخ ساز شدند و علی رغم اینکه دشمن خیلی سرمایه گذاری کرده بود و دنبال بود انشقاق اجتماعی به وجود بیاورد، با حضور مردم در صحنه، موفق نشد.

دکترمحمدمهدی فداکار شامگاه هفتم دی ماه در گفت و گوی ویژه صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه 9 دی ماه در کشورمان تاریخ ساز شد، اظهار کرد: در سال 88 و اتفاقاتی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفت، مردم دیدند دشمن به دنبال سوءاستفاده است و اوج اتفاقات در روز عاشورای 88 رخ داد و زمانی که مردم اهانت به پرچم عزای امام حسین علیه السلام و آن حوادث را دیدند، مردم به میدان آمدند.

وی افزود: در حوادث امسال نیز مردم با حضورشان در 13 آبان همچنان تاریخ ساز شدند و علی رغم اینکه دشمن خیلی سرمایه گذاری کرده بود و دنبال بود انشقاق اجتماعی به وجود بیاورد، با حضور مردم در صحنه، موفق نشد.

فداکار بیان کرد: مسلما دشمن دست از دشمنی برنمی دارد و در یک سال اخیر وقتی دید سرعت تحرک دولت خیلی بالاست و دیپلماسی فعال در روابط خارجی به ویژه با همسایگان داریم، عصبانی شد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوادث امسال دشمن به دنبال انشقاق اجتماعی بود/ 9 دی، تاریخ ساز شد

در حوادث امسال دشمن به دنبال انشقاق اجتماعی بود/ 9 دی، تاریخ ساز شد