مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 10:352022-12-29سياسي

دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» برگزار می شود


دوره تصویری «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم و به همت مدرسه مجازی طه از مراکز زیر مجموعه جامعه قرآنی عصر برگزار می شود.

- دوره تصویری تربیت مربی جلسات خانگی قرآن از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم و به همت مدرسه مجازی طه از مراکز زیر مجموعه جامعه قرآنی عصر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دوره تصویری تربیت مربی جلسات خانگی قرآن از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم و به همت مدرسه مجازی طه از مراکز زیر مجموعه جامعه قرآنی عصر، با تدریس اساتیدی از جمله حجت الاسلام نبی الله بیاتی، مجتبی شغلی، امین شغلی و سیدشمس الدین موسی کاظم برگزار می شود.

این دوره شامل 300 دقیقه آموزش تصویری در 33 جلسه ویژه مربیان جلسات خانگی قرآن کریم و داوطلبان تشکیل جلسات در خانه و مسجد است.

در این دوره با کم و کیف و چگونگی برگزاری یک جلسه خانگی موفق و تأثیرگذار آشنا خواهید شد.

از جمله موضوعاتی که در دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن به آن پرداخته می شود می توان به احکام نشستن در محضر قرآن و حمل و تلاوت آیات از جمله مباحث اشاره کرد.

اگر جلسات خانگی قرآن را یک دورهمی قرآنی بدانیم، یکی از چیزهایی که آثار این دورهمی را ماندگار می کند و عمق می بخشد تکنیک های ارتباط گیری است؛ لذا در این دوره با شیوه های ارتباط گیری خصوصاً با جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» برگزار می شود

دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» برگزار می شود