مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 10:402022-12-29سياسي

حماسه نهم دی ماه نشانه بیداری ملت ایران است


سپاه امام رضا(ع) طی بیانیه ای با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، این حماسه را نشانه بیداری ملت ایران و پایبندی مستحکم این ملت به راه ولایت و امامت عنوان کرده است.

- مشهد ـ سپاه امام رضا(ع) طی بیانیه ای با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، این حماسه را نشانه بیداری ملت ایران و پایبندی مستحکم این ملت به راه ولایت و امامت عنوان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سپاه امام رضا علیه السلام طی بیانیه ای اعلام کرده است: خفاشان شب پرست که سالیان سال است چنگال خونین خود را بر تن رنجور مظلومان جهان فرو برده اند، تصور می کردند با اردوکشی خیابانی می توانند اصل نظام را هدف قرار داده و به نیات شوم خود جامه عمل بپوشانند ولی درایت پرچمدار وادی عشق و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای و حضور حماسی و پرشور اقشار مختلف مردم نگذاشت توطئه اجانب و عناصر خائن و دنباله رو آنان در داخل به ثمر برسد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: حرکت توفنده مردم در نهم دی ماه 1388 نشان داد که انقلاب اسلامی با حرکت فزاینده خود به نظامی قدرتمند در جهان تبدیل شده و مظلومان و ستمدیدگان و آزادگان جهان با تأسی از آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر بویژه شهید سلیمانی راه مبارزه با استکبار جهانی را در پیش گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه نهم دی ماه نشانه بیداری ملت ایران است

حماسه نهم دی ماه نشانه بیداری ملت ایران است