مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:002022-12-29سياسي

آغازحساب کشی از ترک فعل های مدیران ادوار در مازندران


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم تمرکز مدیران اجرایی بر حل مشکلات لاینحل مردم در حوزه های مختلف و مبارزه با فساد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله سلگی امروز در شورای مدیران حوزه سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر عزم دولت سیزدهم برای مقابله با فساد، گفت: مفسدان با ناامید کردن مردم و درهماهنگی با معاندان در پی مشروعیت زدایی از ساحت مقدس انقلاب اسلامی هستند.

مفسدان بخاطر شکم و معاندان به خاطراهداف شوم خود در این مسئله نقش آفرینی می کنند.

وی با تاکید بر رسیدگی به ترک فعل ها و تخلفات مدیران ادوار مختلف در مازندران، افزود: دهیاران، بخشداران و فرمانداران ادوار مختلف در مازندران باید پاسخگوی ترک فعل ها و تخلفات خود باشند.

این مسئول با اظهار اینکه مدیران هیچ جایگاهی جز خدمت رسانی بی منت به مردم ندارند، یادآور شد: مدیران باید قدردان خدمت به مردم و انقلاب باشند چراکه فرصت ها مانند ابرها می گذرد.

سلگی از دولت سیزدهم به عنوان دولت کار و خدمت یاد کرد و افزود: مدیران خسته، ناامید و ناتوان از حل مشکلات جایی در این دولت ندارند.

معاون استاندار مازندران امیدبخشی در جامعه را وظیفه مهم مدیران دانست و اظهار کرد: مدیرانی که ناراضی ایجاد می کنند در دستگاه ها توان همراهی با سیاست های دولت سیزدهم را ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازحساب کشی از ترک فعل های مدیران ادوار در مازندران

آغازحساب کشی از ترک فعل های مدیران ادوار در مازندران