مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:352022-12-29ورزشي

عملیات احداث مدرسه شهید یگانه بنه گز تنگستان سرعت می گیرد


نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته مشکلات اعتباری مدرسه 6 کلاسه شهید یگانه روستای بنه گز تنگستان برطرف و احداث آن تسریع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین کرمی صبح پنجشنبه در بازدید از مدرسه شهید یگانه روستای بنه گز از توابع بخش مرکزی شهرستان تنگستان گفت: امروز هر کاری انجام می شود از برکت خون شهدا است و با فضای خوبی که در همکاری و انجام کارها در بین مسئولین شهرستان تنگستان وجود دارد کارها با سرعت انجام خواهد شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: علت تأخیر در شروع این پروژه در برآورد اولیه برای احداث مدرسه 3 کلاسه بود که با تغییر ظرفیت آن به 6 کلاس، در تأمین منابع اعتباری آن مشکل ایجاد شد و سهم آورده یک سوم اعتبار بود که با این تغییر مشکلاتی ایجاد شد و امیدواریم هرچه سریع تر کار آن پیگیری شود و عملیات اجرایی آن از هفته آینده دنبال شود تا دهه مبارک فجر سال آینده نیز شاهد بهره برداری آن باشیم.

کرمی بیان داشت: از شهرستان های دارای مدارس تخریبی قابل توجه شهرستان تنگستان است که با پیگیری فرماندار و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر باید نگاه ویژه ای به این منطقه شود تا وضعیت نوسازی مدارس بهبود یابد و بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث مدرسه شهید یگانه بنه گز تنگستان سرعت می گیرد

عملیات احداث مدرسه شهید یگانه بنه گز تنگستان سرعت می گیرد