مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:102022-12-29سياسي

9 دی نماد ولایتمداری ملت ایران است


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، 9 دی را تجلی اقتدار و ولایت مداری ملت انقلابی دانست و بر ضرورت معرفی این روز به دانش آموزان تاکید کرد.

- سید رضا نظری امروز پنج شنبه 8 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 9 دی یادآور حماسه باشکوه مردم ایران است، مردم در حماسه 9 دی با حضور باشکوه خود بساط فتنه را برچیدند و توطئه های دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه مردم در 9 دی به این بصیرت رسیدند که باید خود سکاندار مسائل کشور باشند،افزود: با بصیرت و هوشیاری مردم، دست فتنه گران خالی ماند و به لطف خدای متعال راه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تداوم یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به اینکه 9 دی نشان داد هر جایی مردم صادقانه پای کار باشند پیروز میدان هستند، تصریح کرد: 9 دی دستاوردهای زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، در 9 دی مردم بار دیگر نشان دادند که پیرو ولایت هستند.

نظری بر ضرورت معرفی 9 دی در بین دانش آموزان تاکید کرد و متذکر شد: معرفی 9 دی به دانش آموزان باید در دستور کار مدارس قرار بگیرد، در واقع باید اتفاقات و حوادث مربوط به فتنه 88 و 9 دی به دانش آموزان بیان شود تا در فضای غبارآلود فتنه های دشمنان راه را از بیراهه تشخیص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی نماد ولایتمداری ملت ایران است

9 دی نماد ولایتمداری ملت ایران است