مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:302022-12-29اجتماعي

ارتقاء حقوق شهروندی هدف از بازآفرینی شهری


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: اگر بخواهیم یک منطقه را توانمند و یا جا به جا کنیم باید به مسائل اجتماعی آن نیز توجه کنیم.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: اگر بخواهیم یک منطقه را توانمند و یا جا به جا کنیم باید به مسائل اجتماعی آن نیز توجه کنیم.

سیدمحمد شعاعی پیش از ظهر امروز ( 8 دی ماه) در جلسه ستاد بازآفرینی شهری، اظهار کرد: در بازآفرینی شهری، هدف اصلی محلات کم برخوردار و ناکارآمد است و در این راستا باید به مسائل اجتماعی و معیشتی توجه شود تا کیفیت زندگی بهبود پیدا کند.

در ادامه مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: از سال 98 در بخش ستاد بازآفرینی شهری پروژه هایی در سطح استان خصوصا در زنجان با مشارکت دستگاه های مرتبط انجام داده شده است و 90 درصد این پروژه ها به اتمام رسیده اند.

اصغر اسماعیلی تصریح کرد: اهدافی که ستاد بازآفرینی شهری دنبال می کند در راستای تحقق مفاد سند تحول ملی و نوسازی بافت های فرسوده، ارتقاء حقوق شهروندی، تحقق مدیریت یکپارچه شهری، پیشگیری از بازتولید محلات ناکارامد شهری و.

است.

وی با بیان اینکه در بحث معرفی بازآفرینی شهری، شهر زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار چهار هدف بافت های بازآفرینی هستند، تصریح کرد: در شهر زنجان 8 محله هدف به عنوان سکونتگاه غیر رسمی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء حقوق شهروندی هدف از بازآفرینی شهری

ارتقاء حقوق شهروندی هدف از بازآفرینی شهری