مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:402022-12-29اجتماعي

احتمال غرق شدن شناورهای سبک و پاره شدن تورهای صیادی در سواحل شمال کشور


سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال غرق شدن شناورهای سبک و پاره شدن تورهای صیادی در سواحل شمال کشور براثر وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج هشدار داد.

- سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال غرق شدن شناورهای سبک و پاره شدن تورهای صیادی در سواحل شمال کشور براثر وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زردرنگ از وزش باد توأم با افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی 1 تا 1.

5 متر و در مناطق دور از ساحل تا 2 متر از امروز پنجشنبه (8 دی ماه) تا جمعه (9 دی ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر، در استان های گیلان، مازندران، گلستان خبر داد.

براثر این وضعیت احتمال غرق شدن شناورهای سبک، تفریحی و نیمه سنگین، احتمال اختلال در ورود و خروج شناورها به بندرگاه ها، احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس ها و احتمال آسیب به تاسیسات دریایی وجود دارد.

سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب های احتمالی، خودداری از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین و قایق های صیادی و تفریحی، ممنوعیت شنا، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت احتمالی، جمع آوری تورهای صیادی و محدودیت در فعالیت های دریایی را توصیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال غرق شدن شناورهای سبک و پاره شدن تورهای صیادی در سواحل شمال کشور

احتمال غرق شدن شناورهای سبک و پاره شدن تورهای صیادی در سواحل شمال کشور