مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:502022-12-29سياسي

آیین نکوداشت آیت الله شفیعی و 2 فرزندش در دزفول برگزار شد


مراسم نکوداشت آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و دو فرزند شهید و مرحوم وی با حضور مسئولان کشوری و استانی در دزفول برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری در زمان بازگشت پیکر مطهر فرزند آیت الله شفیعی که در عملیات کربلای 4 به فیض شهادت نائل شدند و همچنین در زمان ارتحال دیگر فرزند برومند این عالم یعنی مرحوم حجت الاسلام سید محسن شفیعی پیام لطف و تسلیت به محضر آیت الله شفیعی دادند که این امر سندی افتخارآمیز برای معظم له محسوب می شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی از همه افراد و دستگاه ها و مجموعه هایی که در راستای برگزاری هرچه بهتر این نکوداشت همکاری داشتند، قدردانی کرد.

دبیر ستاد نکوداشت علما و نخبگان شهرستان دزفول در این آیین گفت: ستاد مردمی نکوداشت علما و نخبگان فصلی نو در کنشگری فرهنگی در شهرستان و کشور به حساب می آید.

حجت الاسلام مهدی زارع افزود: این ستاد مجموعه ای مردمی بوده که در راستای اعتلای فرهنگ دینی گام برداشته و در این میان با یک تعامل خاص با دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی وارد عمل شد و در جلسات متعدد آنها را نسبت به ضرورت برگزاری چنین گفتمان هایی به منظور تکریم و معرفی انسان هایی که می توانند اسوه اخلاق برای همه اقشار به ویژه جوانان باشند، آگاه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت آیت الله شفیعی و 2 فرزندش در دزفول برگزار شد

آیین نکوداشت آیت الله شفیعی و 2 فرزندش در دزفول برگزار شد