مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:532022-12-29سياسي

دهکده سلامت در حاشیه شهرکرد ساخته می شود


شهردار شهرکرد با بیان اینکه یکی از عوامل ترافیک تردد زیاد مردم در مرکز شهر است که مراجعه به پزشک یکی از قوی ترین این عوامل است، گفت: با مدیریت درست باید جمعیت را از مرکز شهر به اطراف سوق داد، - محمدحسین واحدیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شهر شهرکرد منطقه وسیعی است و به اسم در 2 منطقه تقسیم شده اما در عمل بیش از 2 منطقه است لذا برای رسیدگی بهتر به این شهر در هر منطقه تقسیم بندی هایی نظیر مدیر عمران، مدیر خدمات شهری، مدیر شهرسازی و مدیر امور مالی انجام و وظایف ابلاغ شده است.

شهردار شهرکرد افزود: این عمل سبب ایجاد رقابت سالم در 2 منطقه شده است که همین امر باعث مدیرشناسی و جانشین پروری می شود و تسهیل در کار مردم را به ارمغان می آورد.

وی توضیح داد: یعنی دیگر مردم نیاز ندارند برای یک گره و مشکل کوچک شهری به شهرداری مراجعه کنند و مدت زمان زیادی را در انتظار باشند بلکه با مراجعه به مدیران مناطق می توانند مطالبات خود را پیگیری کنند.

واحدیان با اشاره به اینکه در حال حاضر به دنبال جذب اعتبار برای پروژه های شاخص هستیم، بیان داشت: متاسفانه پروژه های نیمه کاره در شهر بسیارند که تکمیل این پروژه ها در دستور کار قرار گرفته است از جمله ساماندهی کانال های سطحی که در چند نقطه از جمله اشکفتک تکمیل شد و در بلوار طالقانی، منظریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده سلامت در حاشیه شهرکرد ساخته می شود

دهکده سلامت در حاشیه شهرکرد ساخته می شود