مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:552022-12-29سياسي

طی 2 سال 48 مدرسه در لامرد و مهر احداث یا کلنگ زنی شده است


نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این 2 شهرستان در زمینه اقدامات نیکوکارانه و خیر، پیشرو هستند، یادآوری کرد که طی 2 سال گذشته 48 مدرسه با همراهی خیرین احداث یا کلنگ زنی شده است.

- سید موسی موسوی پنج شنبه 8 دیماه در دیدار جمعی از فرهنگیان شهرستان های لامرد و مهر با وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: طی سه دهه گذشته شاهد نخستین سفر وزیر آموزش و پرورش به این 2 شهرستان هستیم.

او با یادآوری اینکه روز گذشته در لامرد و مهر، عملیات اجرایی 10 مدرسه آغاز و 8 مدرسه نیز افتتاح شد، ادامه داد: اعتبار مورد نیاز مجموعه طرح های کلنگ زنی شده بالغ بر 600 میلیارد ریال برآورد و مبلغ 180 میلیار ریال آن تامین شده است و نیازمند تامین اعتبار باقیمانده هستیم.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی خیرین این دو شهرستان را سرآمد خیرین کشور دانست و گفت: در دو سال اخیر 48 باب مدرسه در دو شهرستان احداث یا افتتاح شده که این میزان کار عمرانی در حوزه آموزش و پرورش کم نظیر است.

نماینده خیرین مدرسه ساز نیز در این نشست گفت: خیرین در هر کجای دنیا باشند دست از عمران و آبادی کشور بر نمی دارند.

عباس صحراگرد با طرح این پیشنهاد که سهمیه ای در دانشگاه فرهنگیان برای فرزندان خیرین مدرسه ساز، در نظر گرفته شود، خواستار احداث سالن اجتماعات در اشکنان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 2 سال 48 مدرسه در لامرد و مهر احداث یا کلنگ زنی شده است

طی 2 سال 48 مدرسه در لامرد و مهر احداث یا کلنگ زنی شده است