مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:102022-12-29ورزشي

«ایثار قم» در آغاز لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران به پیروزی رسید


تیم ایثار قم در آغاز دور رفت رقابت های لیگ ملی بسکتبال با ویلچر مردان از سد تیم میلاد ابزار تهران و نماینده اصفهان عبور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته اول دور رفت مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر مردان از هفتم تا نهم دی ماه در دو گروه A و B در شهرهای تهران و بم برگزار می شود و در گروه اول تیم های هیئت بم، هیئت خوزستان، فولاد هرمزگان و پگاه فارس در بم رقابت می کنند.

اما بازی های گروه دوم با حضور تیم های دانشگاه آزاد ارومیه، ایثار قم، میلاد ابزار تهران، آسایشگاه فیاض بخش مشهد و هیئت اصفهان از چهارشنبه هفتم تا جمعه نهم دی ماه در تهران به انجام می رسد.

تیم ایثار قم با هدایت عباس خاکی نخستین بازی خود را چهارشنبه هفتم دی ماه برابر میزبان گروه دوم یعنی میلاد ابزار تهران انجام داد و با نتیجه خیره کننده 80 بر 49 حریف خود را از پیش رو برداشت.

نماینده ورزش جانبازان و معلولان استان قم به سرمربیگری عباس خاکی، مربیگری علی خوش رفتار، مدیریت یحیی ابطحی و ترکیبی از چهره های جوان و بازیکنان باسابقه بسکتبال با ویلچر قم و ایران در دومین مسابقه خود برابر نماینده اصفهان با حساب 70 بر 50 صاحب برتری شد تا گام بلندی برای عبور از مرحله مقدماتی این فصل لیگ ملی بسکتبال با ویلچر و راهیابی به مرحله نهایی بردارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایثار قم» در آغاز لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران به پیروزی رسید

«ایثار قم» در آغاز لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران به پیروزی رسید