مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:172022-12-29اجتماعي

5 اردوگاه ماده 16 در البرز ایجاد شد


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از افزایش تعداد مراکز ساماندهی معتادان متجاهر در شهر کرج و شهرستانهای چهارباغ و نظرآباد به 5 جایگاه خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کاظمینی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، صبح امروز در حاشیه جلسه قرارگاه اجتماعی استان، گفت: پراکندگی معتادان متجاهر در نقاط مختلف شهر کرج از دغدغه های شهروندان بود که بدستور استاندار با پیگیری های ثمر بخش اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری امروز به نتیجه رسیده است.

  وی افزود: اکنون سه مرکز در شهرستان کرج ایجاد و مهیا شده است و 2 مرکز دیگر نیز در جریان راه اندازی است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، اظهار کرد: علاوه بر مرکز استان در شهرستان های نظرآباد و چهارباغ نیز یک مرکز جدید برای ساماندهی معتادان متجاهر ایجاد شده است.

  کاظمینی ادامه داد: تا به امروز در شهرستان های طالقان و اشتهارد معتادان متجاهری شناسایی نشده است و البته مدیران موضوع را رصد می کنند تا همچنان سیمای این 2 شهرستان عاری از معتادمتجاهر باشد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز یادآور شد: با راهبردهای استاندار تمهیدات لازم درخصوص پیشگیری از آلودگی چهره بصری شهر در شهرستان های استان پیش بینی شده است این اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 اردوگاه ماده 16 در البرز ایجاد شد

5 اردوگاه ماده 16 در البرز ایجاد شد