مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:202022-12-29سياسي

مکتب سردار سلیمانی پایان ناپذیر است


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: این شهید به یک مکتب بزرگ تبدیل شده و این مکتب پایان ناپذیر است وسلیمانی ها تربیت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حبیب شهسواری پیش از ظهر پنجشنبه در جمع قضات دادگستری آذربایجان غربی ضمن تکریم و گرامیداشت ایام و شهادت سردار سیمانی، عنوان کرد: حاج قاسم یک شخص نیست، حاج قاسم یک مکتب است یک تفکر است و این مکتب پایان ناپذیر است.

وی با اشاره به وجود یک جنگ ادراکی و شناختی پیچیده دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: سکوت خواص جامعه در طول تاریخ موجب خانه نشینی ولی خدا و امام مسلمین شده است و امروز هم اگر از تاریخ عبرت نگیریم و در مقابل وقایع و.

حوادث مختلف سیاسی و اعتقادی سکوت کنیم بار دیگر تاریخ تکرار خواهد شد.

سردار شهسواری با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و این مهم موجب شکست دشمنان در حوزه ادراکی و جنگ نرم می شود افزود: امروز حساسیت و اهمیت تقابل دشمن در قالب جنگ ترکیبی و شناختی بیش از گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف عامل اساسی، شکست دشمنان است و نوکری مردم برای مسئولان نظام اسلامی یک افتخار بزرگی است که همه باید قدر آن را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سردار سلیمانی پایان ناپذیر است

مکتب سردار سلیمانی پایان ناپذیر است