مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:242022-12-29اقتصادي

ایستگاه فشارشکن پیشوا تا پایان سال افتتاح می شود


فرماندار پیشوا با اشاره به توسعه فعالیت های کشاورزی در این شهرستان گفت: به منظور توسعه فعالیت های کشاورزی طرح اجرای خطر لوله پدافندی گاز به طول 75 کیلومتر و احداث ایستگاه فشارشکن با 500 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است که این طرح مهم تا پایان امسال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری پیشوا که با حضور استاندار تهران در سالن همایش های شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان پیشوا با داشتن 12 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 2 هزار هکتار اراضی گلخانه ای، قطب تولید محصولات کشاورزی استان تهران است و در تأمین اقلام مورد نیاز پایتخت، رتبه نخست استان را در اختیار دارد.

وی گفت: این شهرستان با داشتن 40 اثر تاریخی که برخی از آنان نظیر تپه سفالین و قلعه ایرج، با قدمتی چندهزار ساله، از سابقه عظیم و پرافتخار تاریخی برخوردار است و این آثار نشان از تمدن عظیم پیشوا است.

فرماندار پیشوا افزود: در طول یک سال گذشته، به واسطه تلاش های دولت سیزدهم و همراهی مردم، اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف پیشوا انجام شده که از کاهش نرخ بیکاری، رونق بخشیدن به شهرک صنعتی و فعالیت 120 واحد صنعتی و کارگاهی برای استقرار در شهرک صنعتی، گوشه ای از اقدامات انجام گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه فشارشکن پیشوا تا پایان سال افتتاح می شود

ایستگاه فشارشکن پیشوا تا پایان سال افتتاح می شود