مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:302022-12-29سياسي

فرصت ها را به حاشیه نخواهیم راند


مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: فرصت ها را به خاطر نگاه گروهی، حزبی و جناحی به حاشیه نرانده بلکه در خدمت مردم خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حوزه های مختلف اظهار کرد: با اهداف دولت سیزدهم که بیشتر مبتنی بر مردمی بودن فعالیت ها است، سعی ما بر این خواهد بود تا بر مبنای حقیقت، فضیلت و ارزش ها کارها را در این حوزه به پیش ببریم.

مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به سابقه و سبقه فرهنگی، تاریخی اردبیل در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: مهمترین برنامه ما احیای هویت تاریخی و فرهنگی دارالارشاد اردبیل است.

محمدی ادیب به 2 خدمت بزرگ اردبیل در استقلال ایران اسلامی و احیای مذهب تشیع اشاره کرد و ادامه داد: بعد از شیخ صفی الدین اردبیلی که از بزرگان قرن هفتم و هشتم بود، در امتداد این حرکت معنوی ما شاهد حضور چهره های سرشناس همچون مقدس اردبیلی هستیم که در تاریخ این مرز و بوم توانسته اند خدمات ماندگاری را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار احیای هویت تاریخی، سعی ما بر این است تا اردبیل را به عنوان شناسنامه هویتی ایران معرفی کرده و بر کاوش های تاریخی و باستانی به صورت فنی و علمی نظارت بیشتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ها را به حاشیه نخواهیم راند

فرصت ها را به حاشیه نخواهیم راند