مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:352022-12-29پزشكي

شیوع موج هشتم کرونا در مازندران محتمل است


رییس بخش عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه امیدواریم که موج هشتم کرونا در مازندران شیوع پیدا نکند، گفت: اما با توجه به احتمالات از اواسط تا اواخر بهمن ماه باید به فکر باشیم و شیوع کرونا محتمل است.

- فرهنگ بابا محمودی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا موج هشتم کرونا در ایران و به دنبال آن در مازندران محتمل است یا خیر، اظهار کرد است: ایجاد موج هشتم کرونا در تمام دنیا محتمل است و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست هرچند امیدواریم که این اتفاق رخ ندهد.

وی گفت: با توجه به اینکه در سال 2019 میلادی و 1398 در کشور ما این ویروس شیوع پیدا کرد و این پاندمی از چین تمام دنیا را در بر گرفت، اکنون نیز در ژاپن، کره و چین ایجاد گرفتاری کرده ما نیز نباید بی تفاوت باشیم.

رییس بخش عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، افزود: مردم باید به شدت دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا این بیماری مجدداً برای جامعه ما ایجاد فاجعه نکند.

بابامحمودی در توصیه ای ادامه داد: در این راستا همه باید واکسن ها را تزریق کنند، زدن ماسک را جدی بگیرند و از تجمع در کنار همدیگر اجتناب کنند.

وی گفت: وقتی ژاپن با تمام توان و قدرتی که در آسیا دارد 450 هزار نفر کشته داده است پس این خطر از ما دور نیست و رسانه ها در آگاهی سازی مردم باید بیش از پیش تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع موج هشتم کرونا در مازندران محتمل است

شیوع موج هشتم کرونا در مازندران محتمل است