مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:402022-12-29سياسي

ارتباط همه اقشار جامعه باید با مساجد تقویت شود


عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه مساجد سرچشمه های تطهیر جامعه هستند، گفت: ضرورت دارد تا ارتباط مدارس، بازاریان و همه اقشار جامعه با مساجد تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیدحسن نصراله، رهبر یمن، آیت الله صدر و مرحوم حکیم فرزندان فاطمه (س) هستند که نقش تأثیرگذاری را در جهان اسلام داشته اند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: حضرت آیت الله سید علی شفیعی فرزند فاطمه (س) عالمی برجسته و پرهیزگار و متقی است که بنده بیش از 40 سال افتخار دوستی و معاشرت از نزدیک با این عالم داشته ام.

آیت الله اراکی با بیان اینکه آیت الله شفیعی بیش از 50 سال حضوری فعال، راهنما، معلم، خدمتگزار و باتقوا در بین مردم داشته است، گفت: فرزندانی که این عالم تربیت کردند، شهید مرتضی شفیعی و حجت الاسلام محسن شفیعی عالمانی فاضل هستند که با تقوا، متدین و تلاشگر بودند که اینها دستاوردهای این عالم بزرگ محسوب می شوند.

وی با اشاره به برکات علمی، تألیفات و تدریسات آیت الله شفیعی، تجلیل از این عالم برجسته را اقدامی شایسته و صحیح دانست و افزود: خوزستان از دیرباز یک استان عالم پرور بوده و حضور بزرگان این استان در صحنه های جهاد، علم و شهادت نقش اساسی در حفظ دین در استان، کشور و جامعه اسلامی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط همه اقشار جامعه باید با مساجد تقویت شود

ارتباط همه اقشار جامعه باید با مساجد تقویت شود