مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:502022-12-29اقتصادي

قیمت و خرید تلویزیون سونی X90K در بانه


برند محبوب و قدرتمند Sony در سال های اخیر، تمرکز ویژه ای روی تولید تلویزیون های پیشرفته و همه فن حریف گذاشته است و ظاهرا قصد دارد طرفداران و منتقدان خود را با کوله باری از تجربیات جدید همراه کند.

- به هر حال فرقی نمی کند که شما یک تلویزیون با امکانات بروز و هوشمند و یا با کیفیت تصویری فوق العاده می خواهید، در هر حالت ژاپنی ها تلاش می کنند تا بهترین ها را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ممتازکالا، از آنجایی که تصاویر امروزی از واقعیت پیشی گرفته اند و به بستری برای نمایش نیاز دارند ، حضور تلویزیون جدید سونی X90K هم در این میان به چشم می خورد که از لحاظ سه شاخصه ی اصلی کیفیت، صدا و امکانات، در سطحی عالی و حرفه ای قرار دارد و توانسته است در میان دیگر رقبای خود، حضوری فعال و چشمگیر داشته باشد.

همچنین اگر شما عزیزان به توضیحات صرفا اجمالی در خصوص این تلویزیون اکتفا نمی کنید و از آن دسته کاربرانی هستید که به بررسی های موشکافانه علاقه ی بیشتری نشان می دهید، می توانید به مقاله ی قیمت تلویزیون سونی X90K در لینک فوق هم سری بزنید و علاوه بر مطالعه ی کامل مشخصات این تلویزیون شگفت انگیز ، نسبت به خرید آن هم اقدام کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت و خرید تلویزیون سونی X90K در بانه

قیمت و خرید تلویزیون سونی X90K در بانه