مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:552022-12-29سياسي

هنوز تفکر 9 دی بر ملت ایران حاکم است


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حماسه 9 دی را یک فرهنگ عزت خواهی، بیگانه ستیزی و باطل ستیزی دانست و گفت: در حوادث اخیر ثابت شد همچنان تفکر 9 دی بر ملت ما حاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ابراهیم عزیزی صبح امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: این حماسه عاشورایی مردم، نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ملت ایران و روز جریان شناسی و حق و باطل شناسی است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی علت ماندگاری این روز را تأسی از مکتب عاشورا دانست و افزود: در 9 دی امت اسلام در عمل ندای هل من ناصر امام حسین(ع) را پاسخ داد.

عزیزی با اشاره به اینکه این حماسه، نماد بصیرت، استقلال و عزت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول و آرمان های انقلاب ایستادگی کردند، بیان داشت: این ملت در جان فشانی تردیدی به خود راه نداد و در استان ولایت مدار چهارمحال و بختیاری نیز شهدای زیادی تقدیم انقلاب شد.

وی اظهار داشت: مردمِ همراه با فریاد رسای خود اعلام کردند که اگر زیاده خواهان، زورگویان و سلطه گران عالم بخواهند در برابر ارزش ها و آرمان هایشان بایستند، در برابر تمام دنیای آن ها خواهند ایستاد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی پیچیده ترین فتنه نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز تفکر 9 دی بر ملت ایران حاکم است

هنوز تفکر 9 دی بر ملت ایران حاکم است