مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:122022-12-29سياسي

500 معتاد متجاهر در غرب استان تهران جمع آوری شدند


500 معتاد متجاهر از ابتدای سال تاکنون در غرب استان تهران جمع آوری و به کمپ های ماده 16 منتقل شدند و طی بازه زمانی و ترک کردن، به جامعه بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، وحیدگلیکانی فرماندار قدس در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های معتادین متجاهر که صبح امروز انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسیدگی به معتادین متجاهر از دغدغه های مهم در حوزه آسیب های اجتماعی است و این افراد در چندین مرحله با آسیب هایی مانند بزه کاری مواجه بوده اند.

وی گفت: متولیان امر موظف هستند به این قشر از افراد جامعه رسیدگی کرده و نسبت به هدایت و پاک سازی آنها تلاش کنند.

  فرماندار قدس ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 500 مورد از سهمیه شورای مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، از سطح شهرستان جمع آوری شد و به کمپ های ماده 16 دولتی مانند طلوع سبز رهایی و کمپ اخوان در غرب استان تحویل داده شد و طی بازه زمانی و ترک کردن، به جامعه بازگشتند.

  وی درخصوص بازتوانی معتادین کمپ گفت: داشتن اشتغال پس از ترک مورد توجه بوده و در این راستا لازم است برخی دستگاه ها مانند فنی وحرفه ای و شرکت ها همکاری کنند و بهزیستی در ارائه مشاوره و وام اشتغال و شناسایی تخصص آنها و اسناد هویتی با کمک ثبت احوال تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 معتاد متجاهر در غرب استان تهران جمع آوری شدند

500 معتاد متجاهر در غرب استان تهران جمع آوری شدند