مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:252022-12-29اقتصادي

آسانسورهای اماکن عمومی در استان بوشهر استانداردسازی شود


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: از استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی رستمیان ظهر پنج شنبه در بازدید از بخش های مختلف اداره کل استاندارد بوشهر و در نشست با مسئولین این اداره، با اشاره به لزوم استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی و پرتردد گفت: موضوع ایمنی در آسانسورها به خصوص در نهادهای دولتی و اماکن عمومی اعم از بیمارستان ها، هتل ها و مراکز اقامتی اهمیت زیادی دارد، لذا استانداری بوشهر از اجرای این طرح مهم حمایت می کند.

وی مدیریت کیفیت را از مؤلفه های مهم استاندارد و استاندارد سازی در استان دانست و تاکید کرد: واژه استاندارد تنها مربوط به نشان استاندارد محصولات نیست، بلکه نگاه جهان به این مقوله، وسیع و بسیط است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اذعان داشت: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه استاندارد استان انجام شده است، اقداماتی که در پی آن زمینه جهت ایجاد آرامش و پیشرفت های اقتصادی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای استاندارد، یک اصل اساسی برای ورود به رقابت های جهانی است و این امر بر اهمیت استانداردسازی کالاها و حتی خدمات، صحه می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسانسورهای اماکن عمومی در استان بوشهر استانداردسازی شود

آسانسورهای اماکن عمومی در استان بوشهر استانداردسازی شود