مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 15:012022-12-29سياسي

جامعه از دولت انتظار تحول دارد


آحاد جامعه انتظار دارند تا دولت مستقر بتواند زمینه حرکت های تحولی را فراهم کند که قطعاً با گذر از سختی های موجود، - زمینه این کار میسر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلاجقه ظهر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید رجبی در اردبیل اظهار کرد: دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی و خدمتگزار در خدمت رسانی به جامعه ایثارگران و خانواده های شهدا پیشگام است و تلاش می کند تا زمینه عزت و عظمت واقعی این خانواده ها و فرزندانشان را فراهم کند.

وی تاریخ ایران را تاریخ آکنده به عزت، سربلندی و شوکت عنوان کرد و گفت: ما امروز به وجود چنین خانواده های صبور و شکیبا به خود می بالیم که در عرصه پاسداشت ارزش ها همواره پیشگام هستند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما جز شأن خدمتگزاری، هیچ شأن دیگری برای خود قائل نیستیم و قطعاً در مسیر خدمتگزاری نیز به دعای خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نیاز جدی داریم.

سلاجقه افزود: سازمان حفاظت محیط زیست و محیط بانان ایثارگر آن در سنگر خدمت رسانی در حوزه ها و ابعاد مختلف در صحنه حضور داشته و تلاششان بر این است تا بهترین فرصت و زمینه اعتلای جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه از دولت انتظار تحول دارد

جامعه از دولت انتظار تحول دارد