مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 15:102022-12-29سياسي

برگزاری مراسم 9 دی در همدان شکل گرفته است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: آغاز شکل گیری مراسم 9 دی با حضور همیشگی مردم ولایت مدار همدان شکل گرفته است.

- حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار مهر تشریح کرد: پس از اتفاق ناگواری که در ظهر عاشورای سال 1388 در تهران توسط گروه های فتنه گر در اهانت و توهین به عزاداران سیدالشهدا انجام شد مردم همدان بعد از شنیدن این خبر در شام غریبان با تجمع در حسینیه حضرت ثارالله در سپاه انقلاب اسلامی ایران مراتب انزجار خود را به این عمل نشان دادند.

وی یادآور شد: مردم همدان در فردای آن روز یعنی در 7 دی ماه با تجمع در میدان امامزاده عبدالله به انزجار خود علیه این اقدام ادامه دادند و چون این حرکت با همکاری مقامات سیاسی استان انجام شده بود، به عنوان یک پشتیبانی برای این حرکت بود و مردم از نخستین ساعات با تجمع در حرم امامزاده عبدالله با گروه های خودجوش با سلایق و قشرهای مختلف یک اجتماع پرشکوهی را خلق کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان در ادامه با بیان اینکه بعد از تجمع و سر دادن شعارهای متعدد و ادامه سوگواری، جمعیت در مسیرهای مختلف به سمت میدان اصلی شهر همدان حرکت کردند و انبوه جمعیت به صورتی بود که مسیر منتهی به میدان پر از جمعیت بود و حماسه ای کم نظیر در میدان اصلی همدان رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم 9 دی در همدان شکل گرفته است

برگزاری مراسم 9 دی در همدان شکل گرفته است