مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 15:202022-12-29سياسي

عنوان «سبز» برای 30 روستای شهرستان رودسر


فرماندار رودسر با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی در زمینه مدیریت پسماند و زباله بسیار تاثیرگذار است، گفت: از 400 روستای رودسر تنها 30 روستا به عنوان روستای سبز شناخته شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا شهاب زاده ظهر پنج شنبه در نشست ستاد مدیریت پسماند روند کار در حوزه مدیریت پسماند را خوب اما ناکافی دانست.

وی با بیان اینکه تا حصول به نتیجه مطلوب در موضوع پسماند همه باید پای کار بوده و مسئولانه عمل کنیم، افزود: جدی گرفتن موضوع آموزش در بحث مدیریت پسماند امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است که نیازمند فرهنگ سازی در بحث آموزش است.

فرماندار رودسر با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی در زمینه مدیریت پسماند و زباله بسیار تأثیر گذار است، گفت: موضوع آموزش همگانی باید جدی به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه در بحث پسماند زمانی فرایند کار ما را موفق است که موضوع آموزش همگانی جدی به آن پرداخته شود، ادامه داد: این اثر بخشی در موضوع آموزش پسماند طی ماه های آینده بازخورد خود را نشان می دهد که در این کار چقدر موفق بوده ایم و یا نقطه ضعف این کار در کجاست.

شهاب زاده با بیان اینکه در موضوع پسماند و آموزش همگانی هر چقدر مشارکت مردم را به همراه داشته باشیم مطمئناً خروجی خوبی از آن حاصل خواهد شد، اضافه کرد: این شهرستان بیش از 400 روستا دارد که در حال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان «سبز» برای 30 روستای شهرستان رودسر

عنوان «سبز» برای 30 روستای شهرستان رودسر