مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 15:552022-12-29ورزشي

نماینده میانه در مجلس: سجادی استعدادهای حوزه ورزش و جوانان را احصا کرد


نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش با حضور خود در این شهرستان ظرفیت ها و استعدادهای حوزه ورزش و جوانان را احصا کرد و نقاط ضعف و قوت شهرستان را در این حوزه ها مورد ارزیابی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی شهرستان میانه به اهمیت حوزه ورزش و امورجوانان و ظرفیت های موجود در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از ظرفیت های مهمی که کشور ایران از آن برخوردار است جوانان و توانمندی های آنها در حوزه های مختلف علمی، ورزشی و هنری است و اهمیت آن به گونه ای است که تمام مسئولان باید در جهت شکوفایی استعدادهای جوانان تلاش کنند.

اسماعیلی در ادامه گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با حمایت های مجلس یازدهم در راستای توجه و حمایت از جوانان نخبه اهتمام ویژه ای داشته است که زمینه های بروز و ظهور آن را در عرصه های مختلف شاهد هستیم.

وی در خصوص شهرستان میانه نیز خاطر نشان کرد: شهرستان میانه دارای ظرفیت ویژه در بخش ورزش و امورجوانان است که نام آوران زیادی در حوزه های مختلف به خودپرورش داده که مایه مباهات و افتخار شهرستان میانه هستند.

رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود به سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان میانه اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده میانه در مجلس: سجادی استعدادهای حوزه ورزش و جوانان را احصا کرد

نماینده میانه در مجلس: سجادی استعدادهای حوزه ورزش و جوانان را احصا کرد