مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 16:102022-12-29اقتصادي

ریشه کنی اعتیاد نیازمند مشارکت خانواده ها است


فرماندار رودسر با بیان اینکه مصرف مواد مخدر یکی از تهدیدهای جوانان و نوجوانان است، گفت: برای ریشه کنی اعتیاد در جامعه نیازمند مشارکت خانواده ها و جدیت بیشتر مدیران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمدرضا شهاب زاده امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز که درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد، اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر از آسیب های مهم اجتماعی است که فرد را به قهقرا برده و خانواده ها را نیز متلاشی و نابود می کند.

  وی پیشگیری از اعتیاد و آگاه سازی افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان از عواقب ناشی از این پدیده خانمان سوز را مورد تاکید قرار داد و افزود: شناسایی نقاط آلوده به اعتیاد و برگزاری جلسات آموزشی مستمر و هدفمند به ویژه در این کانون ها می تواند نقش موثری در فرهنگ سازی و پیشگیری از اعتیاد داشته باشد.

رییس کمیسیون مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز، خواستار هماهنگی و هم افزایی بیشتر دستگاه های فرهنگی، پشتیبانی و انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از آن شد و تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه شناسایی کانون های آلوده و جمع آوری معتادان متجاهر، نیروی انتظامی خوب عمل کرده اما در سایر حوزه ها به ویژه در حوزه پشتیبانی و اشتغال نیازمند هماهنگی های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی اعتیاد نیازمند مشارکت خانواده ها است

ریشه کنی اعتیاد نیازمند مشارکت خانواده ها است