مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 16:152022-12-29اقتصادي

دروغی که دنیای اقتصاد، فرارو، انتخاب و ... به وزیر صمت نسبت دادند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در جوابیه وزارت صمت آمده است: در روز های اخیر رسانه های منتقد دولت از جمله دنیای اقتصاد، فرارو، انتخاب، - وزارت صمت، ادعای رسانه های منتقد دولت از جمله دنیای اقتصاد، فرارو، انتخاب و .

درباره اینکه وزیر صمت، مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرده، تکذیب کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در جوابیه وزارت صمت آمده است: در روز های اخیر رسانه های منتقد دولت از جمله دنیای اقتصاد، فرارو، انتخاب، اقتصاد 24 و چند سایت و رسانه زنجیره ای دیگر، مطالب کذبی با عنوان وزیر صمت مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرد، منتشر کرده اند.

البته تیترسازی های دروغین این رسانه ها علیه مسئولان دولت سیزدهم، چیز جدیدی نیست و به عادت روزانه آن ها تبدیل شده و هرجا که نتوانند از سخنان مسئولان دولتی حتی با تقطیع و تحریف، تیتر مدنظر خود را دربیاورند به ناچار به تیتر های دروغین روی می آورند و جمله ای را به مسئولان دولتی ربط می دهند که اصلا وی نگفته است.

مورد اخیر نیز انتساب این جمله به وزیر صمت است که وی مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرده است.

مثلا در مطلب روزنامه زنجیره ای دنیای اقتصاد آمده است: منحنی قیمت خودرو در حالی روز به روز بالا می رود و مرز ها را یک به یک می شکند که وزیر صنعت، معدن و تجارت تلویحا شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغی که دنیای اقتصاد، فرارو، انتخاب و ... به وزیر صمت نسبت دادند

دروغی که دنیای اقتصاد، فرارو، انتخاب و ... به وزیر صمت نسبت دادند