مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 16:202022-12-29بين الملل

مروری بر رویدادهای سیاست خارجی این هفته ایران


سیاست خارجی ایران در هفته اخیر با یک سفر منطقه ای وزیر امور خارجه کشورمان، ادامه اظهارات مداخله جویانه مقامات غربی درباره امور ایران، دیدارها و رایزنی هایی در زمینه روابط دوجانبه و دیگر تحولات همراه بود.

- به سوالات خبرنگاران درباره موضوعاتی از جمله مذاکرات احیای توافق هسته ای، روابط ایران و عربستان، تشکیل کمیته حقیقت یاب شورای حقوق بشر سازمان ملل جهت انجام تحقیق در ارتباط با تحولات اخیر در ایران، تحولات منطقه، ادعای غرب مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین و روابط دوجانبه ایران با همسایگان و شرکایش پاسخ داد.

سه شنبه، ششم دی، کنعانی در پی ادعای مقامات غربی علیه ایران در زمینه بروز برخی ناآرامی ها در ایران، در صفحه توییترش نوشت: همه اتهاماتی را که برخی رژیمها به دروغ به ایران وارد می کنند، خودشان در عمل در طول تاریخ و در تاریخ معاصر به شنیع ترین وجه در حق ملتها و مردم خود مرتکب شده و هنوز هم می شوند.

سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران، ماهیت واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را پنهان نمی کند.

چهارشنبه، هفتم دی نیز سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی توییترش درباره اظهارات مداخله جویانه مقامات غربی درباره اتفاقات اخیر ایران نوشت: از نظر آمریکا و اروپا، جنایات رژیم صهیونیستی از جمله علیه زنان و کودکان، نه تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر رویدادهای سیاست خارجی این هفته ایران

مروری بر رویدادهای سیاست خارجی این هفته ایران