مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 16:402022-12-29سياسي

فتنه 1401 یک جنگ ترکیبی تمام عیار بود


رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه فتنه 1401 یک جنگ تمام عیار بود، گفت: آمریکایی ها به دنبال بازگرداندن ایران به دامن غرب بودند، - اما شکست سختی خوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی که در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، اظهار داشت: طی گزارشی که اوایل امسال سنتکام به پنتاگون ارائه کرده بود، کارشناسان آمریکایی معتقد شدند ایران از دسترس آمریکا در حال خارج شدن است و چنانچه آمریکا اقدام سریعی انجام ندهد، دیگر بازگرداندن ایران به دامن غرب غیرممکن خواهد بود.

وی افزود: گزارشات دیگری هم از داخل ایران به دست آنها رسیده بود که بر اساس آن معتقد بودند مردم ایران آماده یک تحول بزرگ هستند.

رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در ادامه تصریح کرد: آنان به این نتیجه رسیده بودند که ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرتمند نیرومند جهانی است و به عنوان مدل جدیدی از حکمرانی، حکمرانی های موجود در جهان و به خصوص کشورهای غرب را به چالش کشیده است.

سعیدی با اشاره به اینکه آمریکا در عرصه بین المللی با سه چالش بزرگ مواجه است، تاکید کرد: اولی مورد چالش نظامی آنان با روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 1401 یک جنگ ترکیبی تمام عیار بود

فتنه 1401 یک جنگ ترکیبی تمام عیار بود