مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 17:052022-12-29سياسي

جزییات تجمعات یوم الله 9 دی در استان تهران اعلام شد


رییس ستاد 9 دی استان تهران جزییات تجمعات یوم الله 9 دی در استان تهران را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بود روز بزرگ و تاریخی یوم الله 9 دی اظهار داشت: نهم دی یکی از قله های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است که نماد دینداری و بصیرت مردم ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

رییس ستاد هفته بصیرت استان تهران ادامه داد: حضور مردم در حماسه نهم دی سال 1388، برنامه ریزی چندین ماهه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی در قالب فتنه تقلب در انتخابات را با شکست مواجه ساخت و بار دیگر نشان داد که مردم علیرغم تمامی مشکلات و سختی ها، هیچگاه دست از ارزش ها و آرمان های خود نخواهند کشید.

وی افزود: امروز نیز دشمن در قالب جنگ شناختی و ترکیبی تلاش دارد تا بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کند به همین خاطر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی جهاد تبیین تأکید فرمودند و امروز رسالت همه ما روشنگری و بصیرت افزایی در برابر شبهات مطرح شده از سوی دشمن است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در هفته بصیرت برنامه های متعددی در سطح شهرستان های استان تهران اجرایی و در حال اجراست که نقطه اوج این برنامه ها، فردا مصادف با یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تجمعات یوم الله 9 دی در استان تهران اعلام شد

جزییات تجمعات یوم الله 9 دی در استان تهران اعلام شد