مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 17:352022-12-29سياسي

رفع نیاز ضروری زلزله زدگان بشرویه؛ در اولویت اصلی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه رفع نیازهای ضروری زلزله زدگان بشرویه از اولویت های اصلی ماست، گفت: نیازها به صورت روزانه رصد می شوند تا مردم با کمترین مشکل این بحران را پشت سر بگذارند.

- علیرضا عباس زاده، امروز پنج شنبه 8 دی اظهار کرد: در صورت احساس نیازِ مردم به امکانات و لوازم ضروری، با درخواست فرماندار شهرستان، موارد درخواستی از داخل استان و نیز استان های همجوار تأمین و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه کشور عزیزمان و خراسان جنوبی همواره در معرض رخدادهای طبیعی قرار دارند، بیان کرد: باید با استفاده از اصول فنی و علمی به خصوص در عرصه ساخت و ساز خود را برای مواجهه با زلزله ایمن کنیم.

معاون استاندار با ذکر اینکه پنجم دیماه سالروز وقوع زلزله غم بار بم در سال 1382 بود و به عنوان روز ملی ایمنی در برابر زلزله نامگذاری شده، بیان کرد: خراسان جنوبی از جمله استان های زلزله خیز کشور است که 26 حادثه طبیعی را در خود ثبت کرده است.

عباس زاده خاطرنشان کرد: در قرن گذشته تجربه های زیادی از زلزله های سخت و زبان بار را در استان داریم که می طلبد مردم و مسئولان هشدارها و آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط بحرانی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نیاز ضروری زلزله زدگان بشرویه؛ در اولویت اصلی

رفع نیاز ضروری زلزله زدگان بشرویه؛ در اولویت اصلی