مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 17:352022-12-29سياسي

تکلیف دستگاه های متولی در تأمین زیرساخت ها برای حضور امن گردشگران


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر تکلیف دستگاه های متولی در تأمین زیرساخت ها برای حضور امن و راحت گردشگران تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر تکلیف دستگاه های متولی در تأمین زیرساخت ها برای حضور امن و راحت گردشگران تأکید کرد.

سیدمحمدرضا طالبی، امروز پنج شنبه 8 دی در جلسه کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگران استان، گردشگری را یکی از محورهای اقتصادی بسیار مهم عنوان و اظهار کرد: با عنایت به نقش گردشگری در درآمدزایی و کمک به اقتصاد خانواده ها، این صنعت از پیشران های اقتصادی مهم کشور و به ویزه در استان خراسان جنوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: خداوند، طبیعت را به بهترین شکل ممکن خلق کرده و جاذبه هایی را در آن قرار داده که التفات به آنها، تقویت روحیه انسان را به همراه دارد.

معاون استاندار از ارتباط تنگاتنگ رونق گردشگری با امنیت هر منطقه گفت و اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم برای هر گردشگر، قبل از ورود به یک منطقه، امنیت آنجاست و چنانچه یک درصد احساس کند، منطقه ای که برای حضور انتخاب کرده، مشکل امنیتی دارد از سفر سرباز می زند.

طالبی ادامه داد: این موضوع در حوزه سرمایه گذاری هم مصداق دارد و سرمایه گذار هم قبل از ورود به هر منطقه مایل است بداند امنیت آن پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف دستگاه های متولی در تأمین زیرساخت ها برای حضور امن گردشگران

تکلیف دستگاه های متولی در تأمین زیرساخت ها برای حضور امن گردشگران