مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 17:452022-12-29سياسي

در نشست معاونین سیاسی فرمانداری های البرز چه گذشت ؟


نشست هم اندیشی معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تابعه استان با حضور معاون سیاسی استانداری البرز برگزار شد .

در نشست های هم اندیشی با معاونین سیاسی؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست هم اندیشی معاونین سیاسی شهرستان های تابعه استان، گفت: این نشست ها به صورت دوره ای در مناطق دیگر استان تداوم خواهد داشت، مشکلات و مسائل شهرستان ها احصاء و مرتفع می شود.

معاون استاندار افزود: با توجه به اینکه ماموریت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و .

در معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی و دارای تنوع و پیچیدگی است از این رو ضرورت دارد به صورت دوره ای در خصوص بخش های مختلف و متعدد وظایف این حوزه با معاونان سیاسی گفتگو و هم اندیشی شود.

  وی ادامه داد: با عنایت به اعلام رسمی شروع به کار مراحل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور از هم اکنون تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه های مختلف را در پیش خواهیم گرفت و دیدگاه ها و پیشنهادهای فرمانداران و معاونان سیاسی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: در این نشست های هم افزایی و هم اندیشی در بحث های مختلف و تجربیاتی که معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست معاونین سیاسی فرمانداری های البرز چه گذشت ؟

در نشست معاونین سیاسی فرمانداری های البرز چه گذشت ؟