مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 17:552022-12-29اجتماعي

«پل شهید کلانتری» در خشک شدن دریاچه ارومیه بی تأثیر نیست


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:  احداث پل شهید کلانتری در دریاچه ارومیه و ساخت این ابنیه بر خشک شدن دریاچه ارومیه بی تأثیر نیست.

- علی سلاجقه در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: تصمیم بر این است تا این حقابه در محل تالاب به دریاچه ارومیه تحویل داده شود تا به دلیل کم آبی در مسیر مورد استفاده بهره برداران قرار نگیرد.

وی احداث پل شهید کلانتری در دریاچه ارومیه و تأثیر ساخت این ابنیه را بر خشک شدن دریاچه ارومیه یادآور شد و بیان کرد: انجام این پروژه و انقطاع اکوسیستمی سبب شده تا در بخش خاکریزی و محلی که پایه پل ایجاد نشده شاهد تأثیرات تخریبی بر دریاچه ارومیه باشیم.

سلاجقه گفت: در نشست هفته قبل وزارت نیرو با مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست تصمیمات لازم در خصوص تحویل حقابه این دریاچه گرفته شد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت اسقاط خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: اصلاح قانون ساماندهی خودرو در خرداد ماه توسط مجلس شورای اسلامی مصوب شد و دولت مکلف است تا کمیته ای با حضور معاون حقوقی رییس جمهور، سازمان محیط زیست کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار کند.

وی با اشاره به انجام اصلاحیه در خصوص قانون ساماندهی خودرو و عدم انباشت خودروها در انبارها خاطرنشان کرد: به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پل شهید کلانتری» در خشک شدن دریاچه ارومیه بی تأثیر نیست

«پل شهید کلانتری» در خشک شدن دریاچه ارومیه بی تأثیر نیست